مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 14:202023-12-13اقتصادي

حدود سه همت اعتبار برای اتمام راه آهن شهرکرد- سفیددشت- مبارکه نیاز است


معاون ساخت و توسعه راه آهن شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در خصوص پروژه راه آهن شهرکرد- سفیددشت- مبارکه،گفت: انتظار می رود در چند ماه آینده که به تدریج زیرسازی آماده می شود عملیات خرید ریل و .

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون ساخت و توسعه راه آهن شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در خصوص پروژه راه آهن شهرکرد- سفیددشت- مبارکه،گفت: انتظار می رود در چند ماه آینده که به تدریج زیرسازی آماده می شود عملیات خرید ریل و .

در برنامه کاری قرار گیرد تا عملیات روسازی هم آغاز شود و راه آهن در بازه زمانی مشخص شده افتتاح شود، از طرفی حدود سه همت حداقل مورد نیاز است تا این پروژه به نوعی به اتمام برسد.

عباس خطیبی 22 آذرماه در دیدار با استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: حدود سه سال گذشته برای توسعه ریلی کشور یک برنامه مدون و مشخصی را برنامه ریزی کردیم که به تدریج طرح ها را به نتیجه برسانیم، امسال توانستیم دو پروژه راه آهن را به مرحله افتتاح برسانیم، البته بعد از استان اردیبل بناست که چهارمحال وبختیاری بیست و پنجمین استان کشور باشد که به شبکه ریلی متصل می شود.

وی افزود: در دور دوم سفر نیز مقام عالی وزارت راه و شهرسازی بر افتتاح و بهره برداری از پروژه راه آهن تاکید کردند، از طرفی در سنوات گذشته در خصوص اقدامات زیرسازی و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدود سه همت اعتبار برای اتمام راه آهن شهرکرد- سفیددشت- مبارکه نیاز است

حدود سه همت اعتبار برای اتمام راه آهن شهرکرد- سفیددشت- مبارکه نیاز است