مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 17:452023-12-21بين الملل

هشدار نهاد حقوق بشری درباره «مرگ تدریجی» در غزه


مدیترانه ضمن هشدار درباره «مرگ تدریجی» در غزه، تأکید کرد که صحن بیمارستان الاهلی غزه، مملوء از پیکر شهدای فلسطینی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دیدبان حقوق بشر اروپا-مدیترانه در ادامه انتقادات از وضعیت اسف بار غزه که معلول جنایات رژیم صهیونیستی است، این بار نسبت به مرگ تدریجی در غزه هشدار داد.

بدون دارو، کمکهای پزشکی و کالاهای اساسی، بیماران و افراد زخمی در غزه، به صورت آرام و دردناکی جان خود را از دست خواهند داد ؛ این توصیف نهاد حقوق بشری مذکور درباره وضعیت غزه است.

این دیدبان با اشاره به اینکه، صحن بیمارستان الاهلی غزه، مملوء از پیکر شهدای فلسطینی است، تأکید کرد که باید از غیر نظامیان در غزه حمایت کرد و عدم حمله به مراکز درمانی تضمین شود.

از زمان آغاز جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه بیش از 20 هزار فلسطینی که اکثراً زن و کودک هستند به شهادت رسیدند و حماس در عملیات طوفان الاقصی خود بیش از 250 اسیر در غزه دارد و ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که پس از چندین آتش بس موقت بین حماس و تل آویو، 126 اسیر صهیونیست و 11 تبعه خارجی همچنان در اختیار حماس هستند و 110 اسیر آزاد شده اند.

رییس دفتر سیاسی جنبش حماس در غزه یحیی السنوار به میانجیگران بین المللی تصریح کرد که توافق برای آزادی اسرای اسراییلی تنها بر اساس راهکار هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار نهاد حقوق بشری درباره «مرگ تدریجی» در غزه

هشدار نهاد حقوق بشری درباره «مرگ تدریجی» در غزه