مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 20:002023-11-24بين الملل

روزنامه عبری: اسراییل از آتش بس غزه برای جمع آوری اطلاعات استفاده می کند


یک روزنامه عبری امروز جمعه نوشت، ارتش رژیم صهیونیستی از آتش بس موقت چهار روزه در نوار غزه برای جمع آوری اطلاعات و تقویت نیروهای خود استفاده می کند.

- یک روزنامه عبری امروز جمعه نوشت، ارتش رژیم صهیونیستی از آتش بس موقت چهار روزه در نوار غزه برای جمع آوری اطلاعات و تقویت نیروهای خود استفاده می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه معاریو نوشت، ارتش رژیم صهیونیستی به مفاد توافق آتش بس موقت پایبند است و برای جمع آوری اطلاعات پهپاد به آسمان نوار غزه نمی فرستد اما از دیگر ادوات اطلاعاتی برای انجام این کار استفاده می کند.

این روزنامه ماهیت این ادوات را فاش نکرد.

در مقابل، منابع امنیتی در نوار غزه گزارش دادند، هفت فروند پهپاد صهیونیستی در آسمان اطراف گذرگاه مرزی رفح پرواز کردند که نقض توافق آتش بس محسوب می شود که طبق آن هرگونه فعالیت هواپیماهای رژیم صهیونیستی در جنوب نوار غزه در طول چهار روز آتش بس ممنوع است.

این منابع گفتند، ارتش رژیم صهیونیستی در طول مدت آتش بس، علاوه بر تقویت آمادگی لجستیکی و بررسی اوضاع، برای حفاظت از نیروهای مستقر خود در نوار غزه تلاش خواهد کرد و علاوه بر جمع آوری اطلاعات و برای ادامه جنگ نیز آماده و برنامه ریزی خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزنامه عبری: اسراییل از آتش بس غزه برای جمع آوری اطلاعات استفاده می کند

روزنامه عبری: اسراییل از آتش بس غزه برای جمع آوری اطلاعات استفاده می کند