مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 19:102023-12-05اجتماعي

جشن ویژه روز معلولان در سرخس برگزار شد


جشن ویژه روز معلولان با حضور دانش آموزان آموزشگاه های شهید تندگویان و مراکز آموزشی استثنایی رسام عرب زاده و حببب اله ملایم در سالن سینما شهرک گاز شهید مهاجر برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سرخس، جشن ویژه روز معلولان امروز با حضور دانش آموزان آموزشگاه های شهید تندگویان و مراکز آموزشی استثنایی رسام عرب زاده و حببب اله ملایم در سالن سینما شهرک گاز شهید مهاجر شهرستان سرخس برگزار شد.

سرپرست آموزش و پرورش سرخس اظهار کرد: سه مدرسه مربوط به دانش آموزان مقطع ابتدایی با نیازهای ویژه در روستاهای شهرستان سرخس به بهره برداری رسیده است.

احمد صفایی افزود: چهارمین مدرسه مربوط به دانش آموزان با نیازهای ویژه در مقطع متوسطه دوم حرفه ای نیز کلنگ زنی شده است و امیدواریم تا سال آینده به بهره برداری برسد.

رییس اداره بهزیستی سرخس نیز در این مراسم گفت: در زمینه مسکن برای 127 نفر از توان خواهان که مشکل مسکن داشتند در مجموع مبلغ 12 میلیارد تومان به طور بلاعوض تخصیص دادیم.

محمد علی میرزایی بیان کرد: بالغ بر 30 میلیارد و 700 میلیون تومان در حوزه اشتغال طی یک سال اخیر به 250 نفر از جامعه هدف مان که طرح شان انجام شده، اختصاص پیدا کرد.

پایان پیام/70077


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن ویژه روز معلولان در سرخس برگزار شد

جشن ویژه روز معلولان در سرخس برگزار شد