مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 17:202023-12-11سياسي

احساس خطر ناوگان دریایی کشورهای غربی از بالگردهای ارتش ایران


فرمانده هوانیروز ارتش با اشاره به انجام رزمایش در شرایط نامناسب آب و هوایی و مجهز شدن این نیرو به دوربین های دید در شب، گفت: همین موضوع باعث شد که سرویس های جاسوسی کشورهای غربی عنوان کنند باید مراقب باشیم تا بالگردهای ارتش ایران شبانه بر روی شناورهای ما در خلیج فارس ننشینند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، امیر سرتیپ یوسف قربانی روز دوشنبه در یادواره شهدای هوانیروز تبریز اظهار کرد: شهدا با خدا معامله کردند و در راه اسلام و وطن از با ارزش ترین دارایی خود گذشتند تا ما امروز در امنیت و آسایش زندگی کنیم و باید راه این عزیزان را ادامه دهیم و نام و یادشان را در جامعه زنده نگه داریم.

وی ادامه داد: بنا به فرموده رهبر عزیز انقلاب زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا کمتر از خود شهادت نیست و کسانی که مراسم شهدا را برگزار می کنند اجر شهید دارند.

فرمانده هوانیروز ارتش با بیان اینکه ما در دوران دفاع مقدس با 80 کشور جنگیدیم و اجازه ندادیم که حتی یک وجب از خاک کشورمان جدا شود اظهار کرد: شهیدانی چون کشوری ها، شیرودی ها، صیادها و قاسم سلیمانی ها داشتیم که در دفاع از این مرز و بوم جان خود را فدا کردند و این عزیزان برای ما ارزشمند هستند.

وی به عملیات های هوانیروز در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد گفت: در دفاع مقدس هوانیروز 500 هزار ساعت عملیات انجام دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احساس خطر ناوگان دریایی کشورهای غربی از بالگردهای ارتش ایران

احساس خطر ناوگان دریایی کشورهای غربی از بالگردهای ارتش ایران