مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 14:252023-12-05ورزشي

شرایط سخت برای سابریست ها پس از حواشی ایجاد شده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، در روز هایی که فدراسیون شمشیربازی هر روز یک خبر حاشیه ای در آن توسط رسانه ها مطرح می شود، تیم ملی اسلحه سابر ایران که از قبل تا به حال تیمی با برنامه و با انگیزه بوده است کار خود را در اردوی اورلئان از هفته پیش آغاز .

- اردوی به موقع اورلئان بلای جان سابریست ها از حواشی ایجاد شده برای فدراسیون شمشیربازی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، در روز هایی که فدراسیون شمشیربازی هر روز یک خبر حاشیه ای در آن توسط رسانه ها مطرح می شود، تیم ملی اسلحه سابر ایران که از قبل تا به حال تیمی با برنامه و با انگیزه بوده است کار خود را در اردوی اورلئان از هفته پیش آغاز کرده تا این اردو متصل به مسابقات گرند پری فرانسه شود، هر چند شرکت در این مسابقه تاثیری در امتیاز المپیکی تیم ایران ندارد.

البته این اردو می تواند محک خوبی باشد تا سابریست ها در مسابقات انفرادی توانایی خود را بعد از هشتمی علی پاکدامن در جام جهانی اسپانیا و طلای قهرمانی آسیا و همچنین مدال محمد رهبری در انفرادی قهرمانی آسیا و بازی های آسیایی نشان دهند.

صحبت های گوناگون از سوی فدراسیون شمشیربازی و گزارش های متفاوت علاوه بر نکات منفی که به وجود می آورد این را می تواند به عنوان یک تلنگر یادآور شود که این حواشی تمام زحمات چهار ساله ی شم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط سخت برای سابریست ها پس از حواشی ایجاد شده

شرایط سخت برای سابریست ها پس از حواشی ایجاد شده