مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 22:152023-12-12اجتماعي

وضعیت بنفش آلودگی هوا در شهرستان کارون


آلودگی هوا در استان خوزستان روند صعودی به خود گرفته است به طوری که هوا یکی از شهرستان در وضعیت بسیار ناسالم و بنفش در آمده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، آلودگی هوا در استان خوزستان روند صعودی به خود گرفته است به طوری که هوا یکی از شهرستان در وضعیت بسیار ناسالم و بنفش در آمده است.

بر اساس اعلام سامانه پایش هوای کشور در حال حاضر میزان آلودگی هوا در شهرستان کارون 272 AQI رسید که نشان دهنده بسیار ناسالم بودن هوا و وضعیت بنفش است.

بر اساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، شاخص کیفیت هوا بر اساس اندازه گیری ذرات معلق با اندازه 2.

5 میکرون در ایستگاه اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان 160، ایستگاه استانداری خوزستان در اهواز 165، ایستگاه پست برق شماره 3 اهواز 161، ایستگاه نیوساید  اهواز 164 و ایستگاه شرکت ملی حفاری در اهواز 157 میکروگرم بر مترمکعب بوده بنابراین هوای این شهر در وضعیت ناسالم و قرمز است.

همچنین میزان آلودگی هوا در آبادان 169، اندیمشک 155، سوسنگرد 168، شادگان 155 و شوشتر 152 میکروگرم بر مترمکعب بوده بنابراین هوای این شهرها در وضعیت ناسالم و قرمز قرار دارد.

در این شرایط کودکان، سالمندان و افراد مبتلا به بیماری قلبی یا ریوی باید از فعالیت های طولانی یا سنگین خارج از منزل، خودداری کنند و افراد دیگر نیز باید فعالیت های طولانی یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت بنفش آلودگی هوا در شهرستان کارون

وضعیت بنفش آلودگی هوا در شهرستان کارون