مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 19:152023-12-18ورزشي

بازی بین المللی و پیش بینی نشدن جایگاه برای خبرنگاران در لارستان


در آستانه شروع یک دیدار بین المللی مسابقه فوتسال در شهرستان لارستان، پیش بینی نشدن جایگاهی مناسب برای خبرنگاران استان فارس مشکل ساز شد.

- ایسنا/فارس در آستانه شروع یک دیدار بین المللی مسابقه فوتسال در شهرستان لارستان، پیش بینی نشدن جایگاهی مناسب برای خبرنگاران استان فارس مشکل ساز شد.

در حالی که تنها دقایقی به شروع بازی دوستانه فوتسال بین تیم های ایران و روسیه باقی مانده است، سالن طوبی شهرستان لارستان مملو از جمعیت است.

تماشاگران از حدود ساعت 15 امروز، 27 آذرماه پشت درب سالن حاضر بودند و تا حدود ساعت18:30، ظرفیت سالن کاملا پر شد.

سالن خیرساز منیری یا طوبی لارستان یکی از مدرن ترین سالن های فوتسال کشور به شمار می رود، اما عدم پیش بینی مکان مناسب برای خبرنگاران یکی از معدود چیزهایی بود که ساعتی پیش از مسابقه مشکل ساز شد.

فردی که خود را نماینده فدراسیون فوتبال معرفی کرد، مدعی بود که به جز 4 خبرنگاری که از تهران همراه با فدراسیون به لارستان آمده اند، جایی برای سایر خبرنگاران، به خصوص خبرنگاران استان فارس در نظر گرفته نشده است و آن ها باید در جایگاه تماشاگران شاهد بازی باشند.

در نهایت با پافشاری خبرنگاران شیرازی که با طی مسیری چندساعته خود را به سالن رسانده بودند، چند میز و صندلی در کنار دوربین های صدا و سیما برای آن ها قرار داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی بین المللی و پیش بینی نشدن جایگاه برای خبرنگاران در لارستان

بازی بین المللی و پیش بینی نشدن جایگاه برای خبرنگاران در لارستان