مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 15:552023-12-20اقتصادي

مرمت و بهسازی منطقه 3 در راستای طرح تحول بیست گانه


مرمت و بهسازی علائم ترافیکی و نمادهای حمل و نقل عمومی و حذف زوائد فیزیکی در منطقه 3 در حال اجراست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبری توانا؛ حمید جوانی در یادداشتی نوشت:  راستای اجرای طرح تحول بیست گانه خدمت به شهروندان ابلاغی شهردار تهران، با هدف ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و با هدف کاهش ترافیک و افزایش ضریب ایمنی معابر و بزرگراه های این منطقه، مرمت و بهسازی علائم ترافیکی، المان های حمل و نقل عمومی و حذف زوائد فیزیکی در این منطقه در حال اجراست.

شهردار منطقه 3 تهران، به رویکرد مدیریت شهری در جلب رضایتمندی شهروندان و ارتقای ایمنی معابر و بزرگراه های شهری اشاره کرد و گفت: حفظ زیرساخت های ترافیکی، مدیریت و روان سازی ترافیک و برنامه ریزی تخصصی در زمینه هزینه های بهسازی از موضوعاتی است که به جدیت پیگیری می شود.

جوانی خاطرنشان کرد: برخی از تابلوهای راهنمای مسیر در معابر و بزرگراه های این منطقه به مرور زمان دچار آسیب دیدگی، رنگ پریدگی و تخریب شده بود که در این راستا عملیات تعویض ،بهسازی و نوسازی تابلوهای ترافیکی انجام شد.

شهردار منطقه 3 اظهار داشت: در این راستا نصب 200 سرعت گیر، 4200 سیلندر ترافیکی ، نصب و تعمیر 26 چراغ راهنمایی، 980 عدد نیوجرسی به منظور جداسازی معابر، 630 عدد تابلوهای انتظامی، 28 متر مربع راهنمای مسیر، نصب و تعویض 380 شاخه گاردریل، نص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرمت و بهسازی منطقه 3 در راستای طرح تحول بیست گانه

مرمت و بهسازی منطقه 3 در راستای طرح تحول بیست گانه