مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 11:402023-12-10سياسي

تفاهم نامه همکاری میان وزارت علوم و جهاد دانشگاهی امضا شد


معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی تفاهم نامه ای را با هدف توسعه فرهنگی و همکاری های مشترک در دانشگاه ها امضا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس، مشارکت در فعالیت های فرهنگی، نقش مستقیمی در توسعه فرهنگ کلان جوامع ایفا می کند؛ از همین رو برنامه ریزی و مشارکت در تدوین و اجرای فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دغدغه اصلی بسیاری از سیاست گذاران حوزه فرهنگ است و در خاستگاه های مختلف اجتماعی به آن می پردازند.

تشویق گروه های مختلف اجتماعی به مشارکت فرهنگی و ایجاد فضای مناسب برای حضور داوطلبانە افراد، گروه ها و سازمان های اجتماعی نقش حائز اهمیتی در گسترش توسعه پایدار، متوازن و همه جانبە ارزش ها و مقابله با ناهنجاری های جامعه به صورت نرم دارد.

توجه به این امر مهم در شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز مصوب شده است و رهبر معظم انقلاب نیز تأکیدات ویژه ای برای توسعه برنامه های فرهنگی در محیط های مختلف خاصه در دانشگاه ها دارند؛ بنابراین جامعه امروز از دانشگاه ها به عنوان یک نهاد اجتماعی فرهنگ ساز توقع دارد گام هایی را دراین خصوص برداشته و ایفاگر مسئولیت اجتماعی و فرهنگی خود در این زمینه حساس باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه همکاری میان وزارت علوم و جهاد دانشگاهی امضا شد

تفاهم نامه همکاری میان وزارت علوم و جهاد دانشگاهی امضا شد