مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 21:002023-12-07اقتصادي

ثبت خوراک پرواری ماهی قزل آلا به عنوان اولین محصول دانش بنیان توسط شرکت فرادانه


مدیر تحقیق و توسعه شرکت فرادانه گفت: این واحد تولیدی طی 10 سال در واحد تحقیق و توسعه با جمع آوری اطلاعات حدود 10 رساله دکتری و پایان نامه کارشناسی ارشد و 60 مقاله ISI اولین محصول دانش بنیان نوع یک خوراک پرواری ماهی قزل آلا را به نام خود ثبت کرد.

- اسفندیار نجفی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه ثبت محصول دانش بنیان پیشینه و عقبه علمی و پژوهشی می خواهد، گفت: شرکت فرادانه طی 10 سال در واحد تحقیق و توسعه با جمع آوری اطلاعات حدود 10 رساله دکتری و پایان نامه کارشناسی ارشد و 60 مقاله ISI اولین محصول دانش بنیان نوع یک خوراک پرواری ماهی قزل آلا را به نام خود ثبت کرد.

مدیر تحقیق و توسعه شرکت فرادانه ادامه داد: شرکت فرادانه اولین شرکت تولید کننده خوراک آبزیان است که به عنوان شرکت دانش بنیان فعالیتش را ثبت کرده است.

وی با بیان اینکه اهمیت ثبت محصول دانش بنیان از این جهت است که جایگاه علم و پژوهش به جامعه صنعت شیلات و صنعت آبزی پروری اثبات شود، افزود: اهمیت علم در صنعت بدیهی است و برای توسعه صنعت در همه ی زمینه ها نیاز به تحقیق است.

نجفی با بیان اینکه شرکت فرادانه سعی می کند هر ساله تولیدات جدیدی را در زمینه خوراک آبزیان در سبد محصولات خود بگنجاند، گفت: طی چند سال اخیر محصولاتی از قبیل خوراک نرسری میگو و خوراک ماهی صبیتی را تولید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت خوراک پرواری ماهی قزل آلا به عنوان اولین محصول دانش بنیان توسط شرکت فرادانه

ثبت خوراک پرواری ماهی قزل آلا به عنوان اولین محصول دانش بنیان توسط شرکت فرادانه