مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 12:152023-12-19فرهنگي

نمایش های آیینی بیگانگی مردم با تئاتر را حل می کند


مخاطب تئاتر یک قشر روشن فکر است و اگر فردی اهل تئاتر و هنر نباشد به دیدن نمایش های آیینی می آید و این می تواند نقطه اتصال تئاتر به مردم و مردمی شدن آن باشد و به عبارتی بیگانگی مردم با تئاتر حل خواهد شد.

- ایسنا/خراسان رضوی کارگردان نمایش گرگ و میش گفت: مخاطب تئاتر یک قشر روشن فکر است و اگر فردی اهل تئاتر و هنر نباشد به دیدن نمایش های آیینی می آید و این می تواند نقطه اتصال تئاتر به مردم و مردمی شدن آن باشد و به عبارتی بیگانگی مردم با تئاتر حل خواهد شد.

امیرمحمد اصغری در گفت وگو با ایسنا در خصوص نمایش گرگ ومیش اظهار کرد: نمایش گرگ ومیش روایتگر تاریخ صدر اسلام است و با توجه به اینکه مسئله امروز جامعه مبارزه کردن است، یکی از خللی که در این مسیر احساس می شود مشخص نبودن جریان مبارزاتی است.

در جنگ غزه و فلسطین افراد بسیاری آماده اعزام به فلسطین شدند در صورتی که تنها راه مبارزه، مبارزه نظامی نیست و مبارزه سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و.

نیز وجود دارد.

وی افزود: در نمایش گرگ و میش به شخصیت ابوذر می پردازیم که یکی از چهره های بزرگ مبارزاتی درصدر اسلام است و بارها به سرزمین های دیگر تبعید شده و در همه حال با مردم از حق صحبت می کند.

اصغری ادامه داد: یکی دیگر از شخصیت های داستان فردی به نام یحیی پسر یکی از فرماندهان لشکر معاویه است که از روم به شا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش های آیینی بیگانگی مردم با تئاتر را حل می کند

نمایش های آیینی بیگانگی مردم با تئاتر را حل می کند