مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 15:402023-11-30پزشكي

تنها 20 خدمات توانبخشی زیر پوشش بیمه است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان اعلام کرد: از 58 خدمت توانبخشی که باید زیرپوشش بیمه سلامت قرار گیرد در حال حاضر تنها 20 مورد زیر پوشش است که این آمار اندک باید بازنگری و اصلاح شود.

- ایسنا/همدان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان اعلام کرد: از 58 خدمت توانبخشی که باید زیرپوشش بیمه سلامت قرار گیرد در حال حاضر تنها 20 مورد زیر پوشش است که این آمار اندک باید بازنگری و اصلاح شود.

حسن رضانیا پنجشنبه 9 آذر در سومین مجمع سلامت استان همدان، اظهار کرد: امروز وضعیت کشور در حوزه بهداشت و درمان مطلوب است اما در حوزه توانبخشی با توجه به بروز حوادث طبیعی و غیرطبیعی در کشور به ویژه سوانح رانندگی آنطور که باید نیست و سرمایه گذاری در حوزه توانبخشی ضروری و لازم است.

وی مطرح کرد: جمعیت سالمند استان رو به افزایش است و در کنار آن بروز حوادث ترافیکی، تغییر شکل بیماری های غیرواگیر هزینه گزاف به کشور تحمیل کرده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس نیز گفت: در سال های پیش استان همدان چند بیمارستان در حد کلینیک داشت اما امروز ما بیمارستان های مجهز به جدیدترین وسایل و پزشکان حاذق را داریم.

حمیدرضا حاجی بابایی اظهار کرد: شاید بحث سلامت در طول چهل و چند سال گذشته از مهمترین موضوعات کشور بوده و به عدد و رقم با گذشته قابل مقایسه ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها 20 خدمات توانبخشی زیر پوشش بیمه است

تنها 20 خدمات توانبخشی زیر پوشش بیمه است