مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 19:402023-12-02فرهنگي

تئاتر ماه جان با نگاهی تحلیلی به اعتراضات سال گذشته در تبریز به روی صحنه می رود


نویسنده و کارگردان تئاتر ماه جان اظهار کرد: این نمایش با نگاهی تحلیلی به اعتراضات و اغتشاشات سال گذشته در تبریز به صحنه نمایش می رود.

- تئاتر "ماه جان" با نگاهی تحلیلی به اعتراضات سال گذشته در تبریز به روی صحنه می رود ایسنا/آذربایجان شرقی نویسنده و کارگردان تئاتر ماه جان اظهار کرد: این نمایش با نگاهی تحلیلی به اعتراضات و اغتشاشات سال گذشته در تبریز به صحنه نمایش می رود.

رسول امامی، شنبه، 11آذرماه، در جمع خبرنگاران با بیان این که این تئاتر نمایشی متفاوت و دانشجو محور با رویکردی انتقادی و مطالبه گرانه است، گفت: در نگاه اول شاید نگارش چنین نمایش نامه ای که ادبیات صریح و جسورانه ای دارد، مخاطره انگیز به نظر برسد اما حقیقت این است که فشارهای روانی موجود در اجتماع انکار ناپذیر بوده و باید کاری را انجام داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: این قبیل موضوعات و سبک های کاری در حوزه هنر نمایش به عنوان مُسکن عمل می کند تا درمانگر.

وی با بیان این که باید خاستگاه آلام اجتماعی را پیدا کرده و با زبان هنر، خاصّه با ادبیاتی صریح در سطح جامعه مطرح و به گوش ذینفعان رساند، گفت: این یکی از راه های درمان آسیب های ناشی از گسست های اجتماعی و گسل های اقتصادی در این قبیل حوزه ها محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تئاتر ماه جان با نگاهی تحلیلی به اعتراضات سال گذشته در تبریز به روی صحنه می رود

تئاتر ماه جان با نگاهی تحلیلی به اعتراضات سال گذشته در تبریز به روی صحنه می رود