مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 18:052023-12-13اقتصادي

زمستانی گرم با مصرف بهینە انرژی


شروع فصل سرد سال، دغدغە کمبود انرژی را بار دیگر در سطح کشور مطرح کرد و بیش از پیش مردم را با اهمیت مصرف بهینە انرژی گاز آشنا کرد.

- ایسنا/کردستان شروع فصل سرد سال، دغدغە کمبود انرژی را بار دیگر در سطح کشور مطرح کرد و بیش از پیش مردم را با اهمیت مصرف بهینە انرژی گاز آشنا کرد.

افزایش پنج برابری مصرف گاز در فصل زمستان و ایجاد ناترازی در میزان تولید و مصرف بحران کمبود انرژی در فصل های سرد را بە دنبال دارد؛ لذا تنها راە برون رفت از این بحران مصرف بهینە و بە موقع و فرهنگ سازی در حوزه مصرف گاز است.

اگرچە گفتە می شود کە استان کردستان با مشکل کمبود گاز مواجە نیست؛ لذا بە جهت پایداری شبکە گاز کشور توجە بە مقولە صرفەجویی و کنترل مصارف حائز اهمیت است.

بیش از 99 درصد از جمعیت استان کردستان تحت پوشش گاز طبیعی هستند مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان گفت: توسعە گازرسانی در سطح استان کردستان در سال های اخیر با رشد بسیار شتابانی همراە بودە و تمام مناطق استان را تحت پوشش قرار دادە است.

احمدفعلەگری امروز (22آذر) در اولین کارگروە مدیریت بحران انرژی استان کردستان اظهار کرد: علارغم سختی ها و مشقات بسیاری کە در اجرای پروژەهای گازرسانی وجود داشت امروزە بە جرات می توان گفت کە بیش از 99.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمستانی گرم با مصرف بهینە انرژی

زمستانی گرم با مصرف بهینە انرژی