مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 10:002023-11-29حوادث

برخورد قاطع پلیس راهور با پلاک های مخدوش


معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به آغاز مرحله اول طرح رفع اثر مخدوشی پلاک موتور سیکلت ها، گفت: این طرح از دیروز در منطقه 12 شهر تهران کلید خورده است و وز گذشته پلاک مخدوش یک هزار دستگاه موتورسیکلت رفع اثر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ احسان مومنی روز روز چهارشنبه در گفت و گویی با بیان اینکه امروز این طرح در خیابان های جمهوری، مولوی، خیام و خیابان مصطفی خمینی در حال اجراست از رانندگان موتور سیکلت خواست حتما قبل از خروج از منزل پلاک موتور سیکلت خود را بررسی و رفع اثر نمایید سرهنگ مومنی در تشریح جزییات آغاز طرح رفع اثر از پلاک موتورسیکلت های شهر تهران توضیح داد، از روز گذشته در سطح شهر تهران طرح جدیدی به نام طرح برخورد با تخلف پوشش موتورسیکلت سواران با رویکرد رفع اثر در محل آغاز شده است که این طرح در چندین مرحله اجرا خواهد شد.

وی افزود: مرحله اول اجرای این طرح روز گذشته فقط در منطقه 12 شهر تهران انجام شد و امروز نیز در خیابان های جمهوری، مولوی، خیام و خیابان مصطفی خمینی اجرا می شود.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: این طرح با تشکیل گرو هایی متشکل از تیم های پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، عوامل انتظامی شامل یگان امداد و پلیس پیشگیری و پلیس آگاهی و شهرداری تهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطع پلیس راهور با پلاک های مخدوش

برخورد قاطع پلیس راهور با پلاک های مخدوش