مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 20:402023-12-19بين الملل

یک تانک مرکاوای اسراییل در عملیات حزب الله لبنان متلاشی شد


رسانه های عبری گزارش دادند یک موشک از لبنان به طرف یک هدف در المالکیه در منطقه الجلیل علیا شلیک شد که آمبولانس ها به سوی منطقه اعزام شدند.

- رسانه های عبری گزارش دادند یک موشک از لبنان به طرف یک هدف در المالکیه در منطقه الجلیل علیا شلیک شد که آمبولانس ها به سوی منطقه اعزام شدند.

مقاومت اسلامی لبنان (حزب الله) اعلام کرد یک تانک مرکاوای اشغالگران صهیونیست را در نزدیکی پایگاه نظامی المالکیه (در شمال سرزمین های اشغالی 1948) با سلاح مناسب هدف قرار داده است که در نتیجه آن، تانک مذکور منهدم و کلیه سرنشینان آن کشته و زخمی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما نیوز، رسانه های عبری گزارش دادند یک موشک از لبنان به طرف یک هدف در المالکیه در منطقه الجلیل علیا شلیک شد که آمبولانس ها به سوی منطقه اعزام شدند.

سما نیوز همچنین گزارش داد شش موشک از طرف جنوب لبنان به طرف مواضع نظامی اشغالگران در منطقه الجلیل علیا در داخل اراضی اشغالی شلیک شد.

همچنین از بیم نفوذ پهپادها از جنوب لبنان، آژیر خطر در مناطق یفتاح ، دیشون ، المالکیه و راموت نفتالی در الجلیل علیا به صدا درآمد.

در تحولی دیگر، حزب الله لبنان با انتشار دو بیانیه از شهادت دو تن از نیروهایش به نام های محمد حسن جعفر مکی ملقب به ذوالفقار و احمد حسین الحاج یوسف منتصر خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک تانک مرکاوای اسراییل در عملیات حزب الله لبنان متلاشی شد

یک تانک مرکاوای اسراییل در عملیات حزب الله لبنان متلاشی شد