مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 11:502023-12-10سياسي

مزایده خودروهای موضوع قانون مبارزه با مواد مخدر در شهرستان جیرفت برگزار می شود


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان از برگزاری مزایده خودروهای موضوع قانون مبارزه با مواد مخدر در شهرستان جیرفت خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، کورش احمد یوسفی از برگزاری مزایده خودروهای موضوع قانون مبارزه با مواد مخدر در شهرستان جیرفت خبر داد و اظهار داشت: این مزایده به صورت کاملاً الکترونیکی و در سامانه ستاد ایران انجام می شود.

  دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان عنوان داشت: در این مزایده تعداد 62 دستگاه خودرو به صورت مزایده عمومی در معرض فروش قرار می گیرد.

وی افزود: ستاد مبارزه با مواد مخدر برای ایجاد فضای رقابتی شفاف در برگزاری مزایده ها، ساده سازی فرایندها و امکان شرکت عادلانه عموم مردم در مزایده های خودروهای ضبطی یا توقیفی بیش از 3 ماه مرتبط با جرائم مواد مخدر، کلیه مزایده های خود را در سراسر کشور در بستر الکترونیکی ستاد ایران برگزار می کند.

این مقام مسئول اعلام کرد: زمان بازدید حضوری از شنبه 18 آذر ماه تا دوشنبه 20 آذر ماه بوده و ثبت نام الکترونیکی از 18 تا 24 آذر ماه خواهد بود.

وی افزود: آدرس محل برگزاری مزایده جیرفت، بلوار پاسداران، خیابان دانشگاه علوم پزشکی، پارکینگ شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر است و کارکنان دولت امکان شرکت در مزایده را ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مزایده خودروهای موضوع قانون مبارزه با مواد مخدر در شهرستان جیرفت برگزار می شود

مزایده خودروهای موضوع قانون مبارزه با مواد مخدر در شهرستان جیرفت برگزار می شود