مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 19:402023-12-17سياسي

حضرت زهرا (س) الگوی خوبی برای همگان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیت الله رضا رمضانی عصر یکشنبه در مراسم یادواره شهدای روستای خالکیاسر لنگرود با اشاره به لزوم برگزاری جلسات پرسش و پاسخ برای نوجوانان و جوانان، - دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) حضرت زهرا (س) الگوی خوبی برای همگان و کامل و جامعی در دین داری، زهد، ولایت پذیری و ظلم ستیزی برای کل بشریت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیت الله رضا رمضانی عصر یکشنبه در مراسم یادواره شهدای روستای خالکیاسر لنگرود با اشاره به لزوم برگزاری جلسات پرسش و پاسخ برای نوجوانان و جوانان، اظهار کرد: ارتباط بین روحانیت و نسل جوان خوب است، اما باید بیشتر شود.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با بیان اینکه دین را باید به درستی شناخت و سپس آن را باور کرد، افزود: اگر دین به معنای واقعی کلمه در زندگی نباشد انسان به سعادت نمی رسد.

وی با تاکید بر اینکه حضرت زهرا (س) الگوی خوبی برای همگان است، اضافه کرد: حضرت فاطمه (س) الگوی کامل و جامعی در دین داری، زهد، ولایت پذیری و ظلم ستیزی برای کل بشریت است.

آیت الله رمضانی با اشاره به اینکه جهاد برای تحقق عدالت و امنیت است، تصریح کرد: انبیای الهی آمدند تا مسیر را به انسان ها نشان دهند و اگر انسان در مسیر قساوت قلبی قرار گیرد از مسیر حق خارج می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضرت زهرا (س) الگوی خوبی برای همگان است

حضرت زهرا (س) الگوی خوبی برای همگان است