مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 15:302023-11-22ورزشي

عده ای فکر می کنند برای ورزش بانوان هزینه کنند، پولشان را دور ریخته اند


مدیر تیم فوتبال بانوان ئاکو کرمانشاه با انتقاد از عدم حمایت از ورزش بانوان در کرمانشاه گفت: متاسفانه صاحبان واحدهای تولیدی و سرمایه گذاران در کرمانشاه فکر می کنند اگر برای ورزش بانوان هزینه کنند، - ایسنا/کرمانشاه مدیر تیم فوتبال بانوان "ئاکو" کرمانشاه با انتقاد از عدم حمایت از ورزش بانوان در کرمانشاه گفت: متاسفانه صاحبان واحدهای تولیدی و سرمایه گذاران در کرمانشاه فکر می کنند اگر برای ورزش بانوان هزینه کنند، پولشان را دور ریخته اند.

  شهین فیضی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به در پیش بودن مسابقات لیگ دسته اول فوتبال بانوان، اظهارکرد: طبق برنامه زمانبندی فدراسیون، این رقابت ها از نهم آذر با حضور 9 تیم از استان های کرمانشاه، بوشهر، فارس، اصفهان، همدان، آذربایجان شرقی، گیلان، کردستان و مازندران برگزار خواهد شد.

وی به حضور تیم ئاکو کرمانشاه در این رقابت ها اشاره کرد و گفت: تیم ما در اولین دیدار خود در این رقابت ها، نهم آذر میهمان تیم بوشهر خواهد بود.

مدیر تیم فوتبال بانوان ئاکو کرمانشاه مهمترین مشکل پیش روی تیمش برای حضور در این رقابت ها را مشکلات مالی و نداشتن زمین برای تمرین و مسابقات عنوان کرد و افزود: طبق برآوردهای انجام شده برای هر اعزام تیم به مسابقات حدود 50 میلیون تومان پول می خواهیم که پرداخت و تامین آن از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عده ای فکر می کنند برای ورزش بانوان هزینه کنند، پولشان را دور ریخته اند

عده ای فکر می کنند برای ورزش بانوان هزینه کنند، پولشان را دور ریخته اند