مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 21:102023-12-07حوادث

تشدید برخورد با تیراندازی و قاچاق سلاح در کرمانشاه


رییس کل دادگستری کرمانشاه از تشدید برخورد با عاملان تیراندازی و قاچاقچیان سلاح و مهمات در کرمانشاه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، شهرام کرمی در گردهمایی فرماندهان انتظامی و دادستان های استان کرمانشاه که در قرارگاه انتظامی امام علی (ع) برگزار شد، اظهار کرد: امروز امنیت جامعه مهمتر از هر مسئله دیگری است و دستگاه قضایی و پلیس به عنوان حافظان نظم و امنیت جامعه باید بیش از پیش نسبت به آن توجه داشته باشند.

وی گفت: متأسفانه برخی جرایم و شرارت ها نظیر سرقت، تیراندازی و قاچاق سلاح و مهمات بیش تر از دیگر آسیب های اجتماعی امنیت جامعه را تهدید می کنند و لازم است حتماً برخورد جدی تری با این عوامل صورت گیرد.

کرمی با اشاره به اهتمام دستگاه قضایی برای برخورد با هر گونه ناامنی در کرمانشاه از تشدید برخورد با مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی خبر داد و گفت: در این میان با عاملان تیراندازی و قاچاقچیان سلاح و مهمات برخوردهای شدیدتری صورت خواهد گرفت.

رییس کل دادگستری کرمانشاه پلیس را نماد اقتدار و امنیت جامعه معرفی کرد و افزود: هرکسی بخواهد این امنیت را خدشه دار کند در واقع به امنیت خود لطمه زده است.

وی با بیان اینکه پلیس در بطن جامعه و میان مردم حضور دارد و به خوبی مشکلات را درک می کند، گفت: تلاش و اهتمام فرمانده و مجموعه انتظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید برخورد با تیراندازی و قاچاق سلاح در کرمانشاه

تشدید برخورد با تیراندازی و قاچاق سلاح در کرمانشاه