مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 17:502023-12-07حوادث

ضرورت هم افزایی دستگاه های خدمت رسان در حادثه ها


مدیر کل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: در صحنه تصادف اقدامات عملی درست بیشترین تأثیرگذاری را در نجات جان انسان ها دارد و موجب اعتماد عمومی و دید مثبت هموطنان به دستگاه های خدمت رسان می شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیر کل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: در صحنه تصادف اقدامات عملی درست بیشترین تأثیرگذاری را در نجات جان انسان ها دارد و موجب اعتماد عمومی و دید مثبت هموطنان به دستگاه های خدمت رسان می شود.

محمدعلی آخوندی، مدیر کل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی امروز 16 آذر در کارگاه آموزشی فرماندهی و مدیریت صحنه حوادث جاده ای ضمن تبریک روز دانشجو به حوزه آموزش اشاره کرد و گفت: با توجه به فعالیت دستگاه های خدمت رسان در حوزه بحران آموزش رکن اول است و همواره باید در حال اندیشیدن و فکر کردن برای مدیریت و خلاقیت در تمامی حوادث باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: انجام درست مسئولیت در حوادث و سوانح بر اساس شرح کاری، امانتداری از ناموس و مال هموطن آسیب دیده، داشتن سرعت عمل، عدم بی تفاوتی، عدم کوتاهی در انجام وظیفه، انجام مراحل کاری در صحنه امدادرسانی، عمل درست و با سرعت و دقت در حادثه به جهت نجات جان انسان ها را جزو اخلاق حرفه ای عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت هم افزایی دستگاه های خدمت رسان در حادثه ها

ضرورت هم افزایی دستگاه های خدمت رسان در حادثه ها