مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 16:252023-11-26بين الملل

شهردار غزه: یک لیتر سوخت هم به ما نرسیده است


شهردار غزه در سومین روز آتش بس گفت که نیاز مبرم به سوخت همچنان پابرجاست و یک لیتر سوخت هم تاکنون تحویل مجموعه شهرداری نشده است.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، یحیی السراج شهردار غزه امروز (پنج آذر) در سومین روز آتش بس چهار روزه، گفت که همین امروز باید سوخت به غزه برسد و فردا برای این کار دیر است.

به نوشته خبرگزاری شهاب، یحیی السراج شهردار غزه گفت که حجم گسترده ای از مشکلات همچنان به دلیل نرسیدن سوخت کافی به این منطقه هنوز پابرجاست.

اوگفت: رژیم اشغالگر مانع رسیدن سوخت کافی برای باز کردن جاده ها و خیابان ها می شود، همین امروز باید سوخت به دست ما برسد و فردا دیر است.

تعداد کمی از کامیون های حامل کمک ها به شمال غزه رسیده است، پیش بینی می کنیم که حدود 200 کامیون حامل کمک ها امروز به غزه برسد که نسبت به نیازهای اولیه ناچیز است؛ حدود 700 هزار نفر در شهر غزه و شمال منطقه به خدمات نیاز دارند .

یحیی السراج با بیان اینکه اسراییل مانع بازگشت مردم به خانه هایشان می شود، خبر داد که تعدادی از ساکنان غزه زمانی که قصد بازگشت به خانه هایشان در منطقه تل الهوی را داشتند، هدف تیراندازی قرار گرفته اند.

خبرنگار وفا نیز در این باره گزارش داد گروهی از فلسطینیان که برای بررسی وضعیت خانه خود به اطراف بیمارستان اندونزی در منطقه بیت لاهیا (شمال نوار غزه) رفته بودند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار غزه: یک لیتر سوخت هم به ما نرسیده است

شهردار غزه: یک لیتر سوخت هم به ما نرسیده است