مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 19:002023-12-03حوادث

دستگیری 53 متهم با اجرای طرح پیشگامان امنیت 4 در دلیجان


فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان از اجرای طرح پیشگامان امنیت 4 در این شهرستان خبر داد و گفت: با اجرای این طرح در مجموع 53 نفر متهم دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

- ملک حسین چگنی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان دلیجان با بهره گیری از برآورد اطلاعاتی و عملیات تلفیقی، ضمن هماهنگی قضایی، طرح پیشگیرانه پیشگامان امنیت 4 را با هدف پیشگیری و پاکسازی نقاط آلوده به مدت 72 ساعت در سطح شهرستان به اجرا گذاشتند.

وی تصریح کرد: در اجرای این طرح 12 منطقه آلوده پاکسازی و 20 نفر شامل معتاد، خرده فروش، قاچاقچی کالا و سارق در عملیات های جداگانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان بیان کرد: در این مدت 12 فقره پرونده سرقت تشکیل شد و یک کیلو و 250 گرم انواع مواد مخدر، 4 فقره سلاح جنگی، 2 پرونده قاچاق کالا به ارزش 46 میلیارد ریال کشف شد و در مجموع 53 نفر متهم دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

چگنی ضمن قدردانی از مشارکت مردم در اجرای مأموریت های پلیس گفت: تحقیق از متهمان در دیگر سرقت های احتمالی ادامه دارد و شهروندان می توانند هرگونه موارد مشکوک و اطلاعات خود را از سرقت های انجام شده از طریق شماره 110 پلیس اطلاع دهند پایان پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 53 متهم با اجرای طرح پیشگامان امنیت 4 در دلیجان

دستگیری 53 متهم با اجرای طرح پیشگامان امنیت 4 در دلیجان