مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 09:462023-12-12سياسي

خاموش سازی هوایی آتش پالایشگاه بیرجند آغاز شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، محمد علی آخوندی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: اطفای حریق هوایی برای آتش سوزی مینی پالایشگاه منطقه ویژه اقتصادی بیرجند در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: دیشب بعد از جلسه ستاد مدیریت بحران که با حضور وزیر کشور برگزار شد، یک برنامه عملیاتی فوری با تلاش و برنامه ریزی و تجمیع تمام توان از چند جبهه به یک مخزن در حال سوخت انجام شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی تصریح کرد: ساعت حدود 10 شب آتش خاموش شد اما همچنان احتمال شعله ور شدن دوباره به دلیل ماهیت مواد که حالت فرار دارد، وجود داشت و همین حالت هم اتفاق افتاد و حدود یکساعت بعد هم به دلیل  ترکیب آب و مایعات، آتش با شدت بیشتری شعله ور شد.

وی با بیان اینکه بعد از این اتفاق، خنک کردن مخازن اطراف را ادامه دادیم، خاطرنشان کرد: خنک کردن مخازن اطراف فرصتی به ما داد که از انفجار جلوگیری کنیم و البته همه این اقدامات با تلاش نیروهای آتش نشانی، نیروی هوایی، سپاه، شرکت نفت و کویرتایر بود.

آخوندی بیان کرد: در انتهای شب جلسه ای عملیاتی و مدیریتی با حضور استاندار خراسان جنوبی برگزار و مقرر شد از صبح امروز برنامه عملیاتی دیگری به صورت تلفیقی با اطفای حریق هوایی را با توجه به رسیدن محموله فوم سنگین و پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاموش سازی هوایی آتش پالایشگاه بیرجند آغاز شد

خاموش سازی هوایی آتش پالایشگاه بیرجند آغاز شد