مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 11:052023-12-20ورزشي

نایب قهرمانی سپاهان در نخستین دوره لیگ آیندگان هندبال + تصاویر


تیم هندبال نوجوانان فولاد مبارکه سپاهان در نخستین دوره لیگ آیندگان کشور به کسب مقام نایب قهرمانی بسنده کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، دیدار نهایی نخستین دوره لیگ آیندگان هندبال کشور در رده سنی نوجوانان، عصر سه شنبه 28 آذر بین تیم های فولاد مبارکه سپاهان و فرازبام خاییز دهدشت به میزبانی تالار فدراسیون هندبال برگزار شد و با نایب قهرمانی نماینده اصفهان به پایان رسید.

دو تیم فرازبام خاییز دهدشت و فولاد سپاهان اصفهان در حالی به مصاف هم رفتند که در پایان 60 دقیقه رقابت جذاب و تماشایی، این فرازبام بود که فاتح لیگ آیندگان شد و کاپ قهرمانی را با خود به خانه برد.

  در نیمه نخست این دیدار، نوجوانان هندبالیست بازی درخشانی در زمین به نمایش گذاشتند اما دهدشتی ها در حمله و ضدحمله موفق تر از طلایی پوشان بودند و همین امر باعث شد این نیمه 14 بر 10 به سود شاگردان مهدی آزاد منجیری به پایان برسد.

در نیمه دوم نیز جدال هر دو تیم برای تصاحب کاپ قهرمانی صحنه های جذابی رقم زد اما در پایان این نوجوانان دهدشت بودند که توانستند با پیروزی برابر سپاهان با نتیجه 29 بر 23 و کسب 3 پیروزی و 6 امتیاز کامل مرحله نهایی، نام خود را روی کاپ قهرمانی نخستین دوره لیگ آیندگان حک کنند؛ سپاهان نیز با دو برد و 4 امتیاز عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نایب قهرمانی سپاهان در نخستین دوره لیگ آیندگان هندبال + تصاویر

نایب قهرمانی سپاهان در نخستین دوره لیگ آیندگان هندبال + تصاویر