مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 15:502023-11-26سياسي

امکان اجرایی سازی بخشی از سند گیاهان دارویی در استان چهارمحال و بختیاری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در سفر به شهرکرد اظهار کرد: - دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در سفر به شهرکرد، بر امکان اجرایی سازی بخشی از سند گیاهان دارویی در استان چهارمحال و بختیاری تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در سفر به شهرکرد اظهار کرد: باید از ظرفیت های استان چهارمحال و بختیاری در حوزه های مختلف استفاده کنیم.

وی با اشاره به سند گیاهان دارویی و طب سنتی گفت: می توان بخشی از این سند را در این استان اجرایی کرد چراکه استان چهارمحال و بختیاری در زمینه گیاهان دارویی پتانسیل ویژه ای دارد.

ستاد اجرایی این سند مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی که در معاونت علمی ریاست جمهوری مستقر است باید با استان چهار محال و بختیاری در ارتباط و تعامل جدی تر باشد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی بیان کرد: استان چهار محال و بختیاری دانشگاه های خوبی را در خود جای داده است و می توان از نخبگان این دانشگاه ها در حکمرانی علم و فناوری استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان اجرایی سازی بخشی از سند گیاهان دارویی در استان چهارمحال و بختیاری

امکان اجرایی سازی بخشی از سند گیاهان دارویی در استان چهارمحال و بختیاری