مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 16:372023-12-10ورزشي

حضور فیروز کریمی در «سلمان فارسی» تکذیب شد+فیلم


تهیه کننده سریال «سلمان فارسی» گفت: ماجرای پیوستن افراد در هر حوزه ای به پروژه براساس مسیر قانونی و رسمی و برپایه قرارداد پیش می رود و اینکه یک نفر فارغ از این مسائل بگوید من در این سریال بازی می کنم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، تصویربرداری مجموعه تاریخی سلمان فارسی از نیمه مرداد سال جاری در شهرک غزالی آغاز شده و تیم سازنده با هنرمندانی همچون علیرضا شجاع نوری، فرهاد اصلانی، محمدرضا هدایتی، بهناز توکلی و مجموعه ای از هنروران در حال ساخت فصل ایران این سریال هستند.

روز گذشته خبر بازی فیروز کریمی، پیشکسوت فوتبال ایران به عنوان بازیگر در سریال تلویزیونی سلمان فارسی منتشر شد که به تایید خود او هم رسیده بود.

فیروز کریمی سرمربی شناخته شده فوتبال ایران که چندی است از عرصه فوتبال فاصله گرفته در برنامه تلویزیونی زنده رود از بازیگری در مجموعه تاریخی سلمان فارسی سخن گفت.

  حسین طاهری، تهیه کننده مجموعه تاریخی سلمان فارسی با تکذیب حضور فیروز کریمی در این سریال گفت: تاکنون هیچ اتفاق رسمی و قانونی در این زمینه رخ نداده است.

افراد مختلفی ممکن است به واسطه آشنایی یا دوستی در پشت صحنه سریال حضور پیدا کنند و وقتی کار را ببینند شاید این امر بر آنها مشتبه شود که بتوانند نقشی بازی کنند اما نکته مهم آن است که همه مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور فیروز کریمی در «سلمان فارسی» تکذیب شد+فیلم

حضور فیروز کریمی در «سلمان فارسی» تکذیب شد+فیلم