مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 14:302023-12-13ورزشي

تحقق ایران قوی با بهره گیری از ظرفیت نیرو های انقلابی ممکن است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، همایش بزرگ جریان مردمی جماران با عنوان «ایران آینده؛ اعتلای حکمرانی برای پیشرفت» با حضور بیش از هزار نفر از جوانان نخبه و اقشار گوناگون مردم، - همایش بزرگ جریان مردمی جماران با عنوان ایران آینده؛ اعتلای حکمرانی برای پیشرفت با حضور بیش از هزار نفر از جوانان نخبه و اقشار گوناگون مردم و فعالان سیاسی و انقلابی برگزار شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، همایش بزرگ جریان مردمی جماران با عنوان ایران آینده؛ اعتلای حکمرانی برای پیشرفت با حضور بیش از هزار نفر از جوانان نخبه و اقشار گوناگون مردم، فعالان سیاسی و انقلابی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی کشور و پیشکسوتان ورزشی و فرهنگی در محل مجتمع فرهنگی سرچشمه برگزار شد.

احمد نادری، دبیرکل جریان مردمی جماران و عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی در ابتدای این همایش با اشاره به اینکه ما در پایان مجلس آینده، ده سال از گام دوم را پشت سر خواهیم گذاشت، بیان کرد: این روند نیازمند بازبینی حکمرانی در عرصه های گوناگون برای حرکت بهتر، پرشتاب تر و مؤثرتر است.

ما در جماران از ضرورت بازاندیشی سخن می گوییم.

یک معنای بازاندیشی که در ادبیات مارکسیستی است که به معنای عدول از راه گذشته است که این مدنظر ما نیست، بلکه مقصود ما آن است که از عملگرایی های صرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق ایران قوی با بهره گیری از ظرفیت نیرو های انقلابی ممکن است

تحقق ایران قوی با بهره گیری از ظرفیت نیرو های انقلابی ممکن است