مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 08:252023-12-19اقتصادي

افزایش بهره برداری چند برابر واحدهای گلخانه ای در کنگاور


محمد خزایی رییس جهاد کشاورزی کنگاوری گفت: بهره برداری واحدهای گلخانه ای شهرستان کنگاور طی 2 سال گذشته از 5 به 19 واحد در حال افزایش است.

- محمد خزایی رییس جهاد کشاورزی کنگاور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از کرمانشاه ضمن اشاره به افزایش تعداد واحد های گلخانه ای در شهرستان کنگاور اظهار کرد: در ابتدای سال 1401 ما تنها 5 واحد گلخانه ای در حدود 4 هکتاری داشتیم و اکنون این میزان در سال 1402 به 19 واحد به مساحت 18 هکتار در حال افزایش است.

وی افزود: از 19 واحد مذکور تعداد 14 واحد به مساحت 6/هکتار  بهره برداری رسیده و توانسته است اشتغال زایی بالغ بر 60 نفری را ایجاد کند و اکنون درزمینه ی تولید محصولات خیار، گوجه فرنگی و فلفل دلمه ای در حال فعالیت است.

رییس جهاد کشاورزی کنگاور در خصوص 5 واحد گلخانه ی دیگر تصریح کرد: تعداد پنج واحد دیگر به مساحت 11/3 هکتار دارای پیشرفت فیزیکی 10 تا 80 درصدی است که در تلاشیم در آینده نزدیک به بهره برداری خواهند رسید.

وی ادامه داد: یکی از واحد های در حال ساخت شهرک گلخانه ای رها واقع در روستای شورچه به مساحت هشت هکتار با پیشرفت فیزیکی حدود 10 درصد هست که نیازمند تسهیلات بوده و امیدواریم با تأمین تسهیلات لازمه ی آن به زودی شاهد پیشرفت پروژه باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش بهره برداری چند برابر واحدهای گلخانه ای در کنگاور

افزایش بهره برداری چند برابر واحدهای گلخانه ای در کنگاور