مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 16:102023-11-27بين الملل

برگزاری 1500 تجمع گسترده در غرب در حمایت از مردم «غزه»


نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران با بیان اینکه رژیم صهیونیستی هر روز در حال اضمحلال است، گفت: امروز روایت جبهه مقاومت در غرب موردتوجه قرار گرفته و تاکنون بیش از یک هزار و 500 تجمع گسترده در غرب در حمایت از مردم فلسطین برگزار شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، ناصر ابو شریف، نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران ظهر امروز در نشست همفکری جبهه انقلاب اسلامی در زنجان اظهار کرد: ملت فلسطین با وجود همه جنایات انجام شده از سوی صهیونیست ها همچنان به حقوق خود پایبند است و تا پایان به مقاومت خود ادامه می دهند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران با بیان اینکه ملت فلسطین قدس را پایتخت ابدی کشور خود می دانند و یقیناً فلسطین آزاد خواهد شد و این وعده الهی است، گفت: رژیم صهیونیستی هر روز در حال اضمحلال است.

وی با بیان اینکه هر کس به دنبال ایجاد مسیری آرام برای ظهور است بداند که نابودی اسراییل مقدمه ظهور امام زمان(عج) است، ادامه داد: همان طور که امام (ره) اعلام کردند مسأله فلسطین مسئله محوری امت اسلامی است.

ابوشریف با بیان اینکه 57 کشور عربی دور هم جمع شده اند و حتی نتوانستند یک لیوان آب وارد نوار غزه کنند، چرا که برنامه مشخصی ندارند و نمی توانند به طور هم زمان از غزه حمایت کنند و با رژیم صهیونیستی روابط اقتصادی و ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 1500 تجمع گسترده در غرب در حمایت از مردم «غزه»

برگزاری 1500 تجمع گسترده در غرب در حمایت از مردم «غزه»