مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 08:252023-12-10بين الملل

هشدار مقام یمنی به متجاوزان درباره هرگونه حماقت حمله به صنعا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ضیف الله الشامی، وزیر اطلاع رسانی دولت نجات ملی یمن شنبه شب در گفت وگوی تلویزیونی اعلام کرد: اگر رژیم اسراییل و آمریکا بخواهند به نیرو های مسلح یمن که منافع آن ها را به علت ادامه کشتار در نوار غزه هدف قرار می دهد، - وزیر اطلاع رسانی دولت نجات ملی یمن در سخنانی به رژیم اسراییل و آمریکا درباره هرگونه حماقت و حمله به نیروهای مسلح یمن در دفاع از فلسطنیان نوار غزه هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ضیف الله الشامی، وزیر اطلاع رسانی دولت نجات ملی یمن شنبه شب در گفت وگوی تلویزیونی اعلام کرد: اگر رژیم اسراییل و آمریکا بخواهند به نیرو های مسلح یمن که منافع آن ها را به علت ادامه کشتار در نوار غزه هدف قرار می دهد، پاسخ دهند؛ مواضع حساس آن ها را هدف قرار خواهیم و دامنه جنگ گسترش خواهد یافت.

بر پایه این گزارش، سرتیپ یحیی سریع سخنگوی ارتش یمن امروز (شنبه) با انتشار بیانیه ای تاکید کرد: هرگونه کشتی که عازم سرزمین های اشغالی شود، هدفی مشروع برای ما خواهد بود.

سرتیپ یحیی سریع تصریح کرد که ارتش یمن بر ادامه فعالیت تجاری کشتی های کلیه کشور ها به جز کشتی های مرتبط با رژیم صهیونیستی یا با مقصد بنادر سرزمین های اشغالی تأکید دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار مقام یمنی به متجاوزان درباره هرگونه حماقت حمله به صنعا

هشدار مقام یمنی به متجاوزان درباره هرگونه حماقت حمله به صنعا