مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 22:102023-11-25اقتصادي

موافقت با کشت قراردادی گندم در اراضی دیم/ گندم کاران بسته تشویقی می گیرند


مدیر کل غله و خدمات بازرگانی گلستان با بیان اینکه فروش تضمینی گندم به دولت دست دلالان را کوتاه می کند، افزود: در سال زراعی جدید، 292 هزار هکتار از اراضی دیم و آبی گلستان به کشت قراردادی گندم اختصاص یافته است.

- ایسنا/گلستان مدیر کل غله و خدمات بازرگانی گلستان با بیان اینکه فروش تضمینی گندم به دولت دست دلالان را کوتاه می کند، افزود: در سال زراعی جدید، 292 هزار هکتار از اراضی دیم و آبی گلستان به کشت قراردادی گندم اختصاص یافته است.

روح الله مهری بعدازظهر شنبه، 4 آذرماه 1402 در گفت وگو با خبرنگاران به آخرین وضعیت کشت قراردادی گندم اشاره و اظهار کرد: مردم هر روز با مسائل زیرمجموعه آرد و نان در ارتباط هستند و همه تلاش های دولت بر این است که برخی اتفاقات نامبارک این حوزه متوقف شده و سامان بگیرد.

وی از موافقت برای آغاز کشت قراردادی در زمین های تحت پوشش کشت دیم در سال زراعی پیش رو خبر داد و افزود: امسال علاوه بر گندم ، دانه های روغنی کلزا، گلرنگ و کاملینا با کشت قراردادی مورد حمایت دولت قرار می گیرد.

ضعف های ساختاری اصلاح می شود مدیر کل غله و خدمات بازرگانی گلستان با تأکید بر اینکه اگر مردم گندم خود را به دولت بفروشند، دست دلالان کوتاه می شود، ادامه داد: در حال اصلاح ضعف های ساختاری هستیم و با تشدید نظارت ها، بر افرادی که از سفره مردم دزدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت با کشت قراردادی گندم در اراضی دیم/ گندم کاران بسته تشویقی می گیرند

موافقت با کشت قراردادی گندم در اراضی دیم/ گندم کاران بسته تشویقی می گیرند