مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 15:552023-12-14فرهنگي

آیین «تجلیل از نامداران فرهنگ و هنر» در کرمان برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو،  محسن روحی، در نشست مشترک با مشاور مدیرعامل صندوق اعتباری هنر از برنامه ریزی برای برگزاری آیین «تجلیل از نامداران فرهنگ و هنر استان کرمان» به منظور پاسداشت مقام هنرمندان برجسته و پیشکسوت استان با مشارکت صندوق .

- آیین تجلیل از نامداران فرهنگ و هنر در کرمان برگزار می شود مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از برنامه ریزی برای برگزاری رویداد تجلیل از نامداران فرهنگ و هنر به منظور پاسداشت مقام هنرمندان برجسته و پیشکسوت استان کرمان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو،  محسن روحی، در نشست مشترک با مشاور مدیرعامل صندوق اعتباری هنر از برنامه ریزی برای برگزاری آیین تجلیل از نامداران فرهنگ و هنر استان کرمان به منظور پاسداشت مقام هنرمندان برجسته و پیشکسوت استان با مشارکت صندوق اعتباری هنر در زمستان امسال خبر داد و گفت: در تاریخ سرزمین ما فرهیختگان و هنرمندان بیش از همه با هنر و اندیشه خویش درخت تنومند فرهنگ و هنر این خطه را بارور نگه داشته اند و جا دارد به نحو شایسته از آنها تقدیر شود.

وی اظهار کرد: در استان کرمان در حاشیه مراسم مختلف از پیشکسوتان فرهنگ و هنر تقدیر می شود اما به دنبال برگزاری رویداد و قابی خاص برای تجلیل از پیشکسوتان بوده ایم و رویکرد ما ایجاد قاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین «تجلیل از نامداران فرهنگ و هنر» در کرمان برگزار می شود

آیین «تجلیل از نامداران فرهنگ و هنر» در کرمان برگزار می شود