مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 11:302023-12-18سياسي

حضرت زهرا (س) و 3 نکته برای جوانان امروز


هنوز اشک های مردم برای دردانه رسول الله تمام نشده، هنوز مردم پیراهن سیاه عزای حضرت فاطمه (س) را از تن در نیاورده اند، هنوز موکب های کوچکی که در هر محله و بازاری برپا شد جمع نشده است، - هنوز اشک های مردم برای دردانه رسول الله تمام نشده، هنوز مردم پیراهن سیاه عزای حضرت فاطمه (س) را از تن در نیاورده اند، هنوز موکب های کوچکی که در هر محله و بازاری برپا شد جمع نشده است، هنوز پست های جوانان این کشور برای زهرای مرضیه در فضای مجازی ادامه دارد و هنوز سخنرانان در مساجد و منابر از فضایل و مظلومیت های ام الائمه می گویند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تقی دژاکام در یادداشتی با این عنوان نوشت: درست است که هرچه از صدیقه طاهره گفته شود کم و قطره ای از یم است، اما به نظر می رسد نوعی کم کاری در ارائه فضائل بانوی دو عالم داریم.

درست است که در ایام شهادت حضرت، طبیعتاً بعد مظلومیت ایشان بیشتر مد نظر قرار می گیرد، اما با توجه به اقبال گسترده عمومی در همه جا شاید استفاده از این موقعیت برای توضیح و تشریح برخی نکات ضروری تر و نیاز روز به خصوص برای جوانان لازم باشد.

از جمله این نکات می توان به موارد زیر اشاره کرد: سیاست ورزی: یکی از بیانات بسیار عمیق حضرت زهرا (س) که کمتر مطرح شده، این است که وَ جَعَلَ طاعَتُنا نِظاماً لِلمِلّه وَ اِمامَتُنا أماناً مِنَ الفُرقَه (خداو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضرت زهرا (س) و 3 نکته برای جوانان امروز

حضرت زهرا (س) و 3 نکته برای جوانان امروز