مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 11:402023-12-19پزشكي

آشنایی با نشانه ها و علائم اختلال دوقطبی و راه های درمان آن


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی اصغراصغرنژاد دانشیار دانشکده علوم رفتاری و سلامت روان (انستینو روانپزشکی تهران) دانشگاه علوم پزشکی ایران درباره اختلالات دوقطبی اظهار کرد: - دانشیار دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: اختلال دوقطبی در واقع اختلالی روانی است که فرد را دچار مشکلات اعصاب و روان می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی اصغراصغرنژاد دانشیار دانشکده علوم رفتاری و سلامت روان (انستینو روانپزشکی تهران) دانشگاه علوم پزشکی ایران درباره اختلالات دوقطبی اظهار کرد: اختلال دوقطبی در واقع اختلالی روانی است که فرد را دچار مشکلات اعصاب و روان می کند.

وی ادامه داد: این بیماری ممکن است شادی مفرط، انرژی بیش از اندازه، سرزندگی و اعتماد به نفس بالا را در فرد ایجاد و یا بیمار را دچار افسردگی شدید، احساس ناتوانی، غم و اندوه فراوان کند.

دانشیار دانشگاه علوم پزشکی ایران افزود: افسردگی و غم در این نوع بیماری به حدی فراوان است که بیمار به خودکشی فکر می کند؛ زیرا رنجی که تجربه می کند بسیار شدید است درحالی که اگر این دوگانگی به صورت شادی مفرط ظاهر شود، موجب رفتار های پرخطر مانند قمارکردن و استفاده از مشروبات الکلی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشنایی با نشانه ها و علائم اختلال دوقطبی و راه های درمان آن

آشنایی با نشانه ها و علائم اختلال دوقطبی و راه های درمان آن