مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 10:302023-12-16پزشكي

تاسیس مراکز مشاوره مبتنی بر سبک زندگی اسلامی ایرانی در 65 دانشگاه


مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت با اشاره به ابلاغ آیین نامه «تاسیس مراکز مشاوره مبتنی بر سبک زندگی اسلامی، ایرانی» از ایجاد این مراکز در 65 دانشکده و دانشگاه علوم پزشکی کشور خبر داد.

- مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت با اشاره به ابلاغ آیین نامه تاسیس مراکز مشاوره مبتنی بر سبک زندگی اسلامی، ایرانی از ایجاد این مراکز در 65 دانشکده و دانشگاه علوم پزشکی کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وزارت بهداشت، احد بنار با اشاره به ابلاغ آیین نامه تاسیس مراکز مشاوره مبتنی بر سبک زندگی اسلامی، ایرانی از ایجاد این مراکز در 65 دانشکده و دانشگاه علوم پزشکی کشور خبر داد و گفت: این آیین نامه در راستای تحقق ماده 36 قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مجلس شورای اسلامی تدوین شده است.

وی با اشاره به این که کار کارشناسی و تدوین این آیین نامه با همکاری نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، استادان حوزه و دانشگاه یک سال به طول انجامید، اظهار کرد: در این آیین نامه سعی شد مراکز مشاوره و روانشناسی به صورت جامع در دانشگاه های علوم پزشکی دیده شود و تغییراتی بر مبنای سبک زندگی اسلامی و ایرانی در آن ها شکل بگیرند.

مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت با تاکید بر این که تمام دانشکده ها و دانشگاه های علوم پزشکی باید این مراکز مشاوره را فعال کنند، گفت: ساختار این مرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاسیس مراکز مشاوره مبتنی بر سبک زندگی اسلامی ایرانی در 65 دانشگاه

تاسیس مراکز مشاوره مبتنی بر سبک زندگی اسلامی ایرانی در 65 دانشگاه