مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 15:002023-11-22دانش

پژوهشگران پراستناد یک درصد برتر جهان سال 1402 از دانشگاه نوشیروانی معرفی شدند


بر اساس اعلام مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC)،6 عضو هیات علمی و 2 دانش آموخته دانشگاه در زمره پژوهشگران پراستناد یک درصد برتر جهان در سال 1402 قرار گرفتند.

- ایسنا/مازندران بر اساس اعلام مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC)،6 عضو هیات علمی و 2 دانش آموخته دانشگاه در زمره پژوهشگران پراستناد یک درصد برتر جهان در سال 1402 قرار گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC)، دکتر سید احمد فاضل زاده رییس مؤسسه (ISC) گفت: 938 پژوهشگر ایرانی، در زمره پژوهشگران پراستناد یک درصد برتر جهان در سال 1402 قرار گرفتند که از دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، 6 عضو هیات علمی و 2 دانش آموخته جزء این پژوهشگران هستند.

قابل ذکر است، دکتر علی اکبر رنجبر، دکتر داود دومیری گنجی، دکتر مفید گرجی، دکتر محسن شیخ الاسلامی و دکتر موسی فرهادی از دانشکده مهندسی مکانیک و دکتر احمد رحیم پور از دانشکده مهندسی شیمی، اعضای هیات علمی پژوهشگر پر استناد یک درصد برتر جهان از دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل هستند و آقایان مصطفی برزگر گردرودباری و مهرداد جعفریار از دانش آموختگان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل هستند که اسامی آن ها در این لیست آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهشگران پراستناد یک درصد برتر جهان سال 1402 از دانشگاه نوشیروانی معرفی شدند

پژوهشگران پراستناد یک درصد برتر جهان سال 1402 از دانشگاه نوشیروانی معرفی شدند