مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 15:402023-12-04اجتماعي

اجرای طرح زوج و فرد از درب منازل نیست


رییس پلیس راهور پایتخت امروز دوشنبه می گوید پلیس راهور یکی از اعضای تیم کمیته اضطرار آلودگی هوا بوده و تابع تصمیمات اخذ شده است اما در حال حاضر طرح زوج و فرد از درب منازل اجرا نشده و در محدوده کاهش آلودگی اجرا می شود.

- رییس پلیس راهور پایتخت سید ابوالفضل موسوی پور امروز دوشنبه 13 آذرماه 1402 در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس به اقدامات ویژه پلیس راهور در شرایط آلودگی هوا اشاره و اظهار داشت: پلیس راهور برخورد با خودروهای آلاینده و موتورهای دودزا را به جد در دستور کار قرار داده است.

سرهنگ موسوی پور با بیان اینکه محدودیت تردد در طرح زوج و فرد تا پایان هفته ادامه دارد تصریح کرد: در راستای مصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوا مقرر شد از روز یکشنبه تا پایان روز چهارشنبه تردد خودروها در محدوده آلودگی هوا با توجه به رقم آخر پلاک صورت بگیرد یعنی اگر رقم آخر پلاک خودرو فرد باشد خودرو در روزهای یکشنبه و سه شنبه و اگر رقم آخر پلاک زوج باشد در روزهای دوشنبه و چهارشنبه اجازه تردد داشته باشد در غیر اینصورت راننده متخلف مشمول اعمال قانون و جریمه می شود.

وی در پرسش به دیگر پرسش فارس در خصوص اعمال محدودیت زوج و فرد از درب منازل گفت: پلیس راهور یکی از اعضای تیم کمیته اضطرار آلودگی هوا بوده و تابع تصمیمات اخذ شده در این کمیته است ؛ اما در د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح زوج و فرد از درب منازل نیست

اجرای طرح زوج و فرد از درب منازل نیست