مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 08:402023-12-19اقتصادي

خروج فرودگاه شهرکرد از بن بست؛ نیازمند اراده ای پولادین


عملیات ساخت فرودگاه بین المللی شهرکرد در سال 78 به اتمام رسید و نخستین پرواز این فرودگاه در همان سال و توسط شرکت هواپیمایی ایران ایرتور به مقصد تهران و نخستین پرواز بین المللی به مقصد کشور کویت در سال 81 انجام شد.

- خروج فرودگاه شهرکرد از بن بست؛ نیازمند اراده ای پولادین ایسنا/چهارمحال و بختیاری عملیات ساخت فرودگاه بین المللی شهرکرد در سال 78 به اتمام رسید و نخستین پرواز این فرودگاه در همان سال و توسط شرکت هواپیمایی ایران ایرتور به مقصد تهران و نخستین پرواز بین المللی به مقصد کشور کویت در سال 81 انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برقرار بودن پروازها مسئله ای مهم و حیاتی برای مردم هر استان است، بی شک افزایش پروازهای داخلی و خارجی می تواند تاثیر بسزایی در رونق گردشگری، ارتباطی و اقتصادی هر منطقه داشته باشد.

فرودگاه بین المللی شهرکرد از ابتدا با فراز و نشیب های متعددی روبرو بوده است، باند این فرودگاه پروازهای داخلی و خارجی همچون کویت و مشهد را در کارنامه خود دارد اما در حال حاضر شاهد تنها پرواز شهرکرد - تهران و بالعکس هستیم.

البته مسئولان استانی همواره تلاش کرده اند تا پروازهای بیشتری در فرودگاه شهرکرد انجام شود اما پروازهایی طی سالیان گذشته نصیب فرودگاه شهرکرد شده که به دلیل نبود مسافر تعطیل شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج فرودگاه شهرکرد از بن بست؛ نیازمند اراده ای پولادین

خروج فرودگاه شهرکرد از بن بست؛ نیازمند اراده ای پولادین