مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 17:202023-11-29سياسي

یک انتصاب در معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت


طی حکمی از سوی معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت، دکتر احمد قره باغیان به عنوان «سرپرست مرکز توسعه، هماهنگی و ارزیابی تحقیقات و فناوری» معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت منصوب شد.

- طی حکمی از سوی معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت، دکتر احمد قره باغیان به عنوان  سرپرست مرکز توسعه، هماهنگی و ارزیابی تحقیقات و فناوری معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت منصوب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، در متن حکم دکتر یونس پناهی خطاب به دکتر احمد قره باغیان، استاد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی شهید بهشتی آمده است: نظر به تعهد، تخصص و تجربیات ارزشمند جنابعالی به عنوان سرپرست مرکز توسعه و هماهنگی تحقیقات منصوب می شوید.

با توجه به اهمیت و جایگاه مهم تحقیقات به عنوان بخش اصلی و حیاتی چرخه علم تا ثروت و تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله)، ریاست محترم جمهوری و مقام عالی وزارت بر فعال سازی و مهندسی هدفمند و مساله محور نقش، جایگاه و فرآیندهای اجرایی مراکز تحقیقاتی در پاسخ به نیازهای جامع و انجام فعالیت های مؤثر و مرتبط با اهداف حوزه تخصصی و توانمندی های علمی مورد انتظار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک انتصاب در معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت

یک انتصاب در معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت