مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 14:352023-12-09سياسي

اگر شورای فرهنگ عمومی حذف شود، کمبود آن احساس نخواهد شد!


رییس شورای فرهنگ عمومی استان همدان گفت: شورای فرهنگ عمومی آن طور که باید در جامعه فعال نیست به طوری که اگر حذف شود کمبود آن احساس نخواهد شد.

- اگر شورای فرهنگ عمومی حذف شود، کمبود آن احساس نخواهد شد! ایسنا/همدان رییس شورای فرهنگ عمومی استان همدان گفت: شورای فرهنگ عمومی آن طور که باید در جامعه فعال نیست به طوری که اگر حذف شود کمبود آن احساس نخواهد شد.

آیت الله حبیب ‍ الله شعبانی موثقی شنبه 18 آذر در نخستین گردهمایی شوراهای فرهنگ عمومی استان همدان، اظهارکرد: باید شورای فرهنگ عمومی بر بودجه های فرهنگی که به دستگاه های مختلف داده می شود، نظارت داشته باشد تا در راستای اهداف فرهنگی استان هزینه شود.

وی افزود: بودجه لازم برای شورای فرهنگ عمومی در اختیار نیست و آنقدر امکانات و بودجه ناچیز است که نمی شود کاری را از پیش برد به طوری که اقدامات در راستای بودجه خواهد بود و با این ارقام کم نمی شود معجزه کرد.

شعبانی موثقی با بیان اینکه اقدامات خوبی در راستای تربیت کودک و نوجوان انجام شده است، اضافه کرد: در راستای مصوبه سند خانواده و تربیت کودک و نوجوان اقدامات مهم و خوبی تصویب شده است که امیدواریم با اجرایی شدن آنها، مشکلات کاهش پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر شورای فرهنگ عمومی حذف شود، کمبود آن احساس نخواهد شد!

اگر شورای فرهنگ عمومی حذف شود، کمبود آن احساس نخواهد شد!