مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 14:302023-12-17سياسي

مجاهدت فاطمه زهرا(س) چراغ راهی برای تمام انسان هاست


مجاهدت فاطمه زهرا(س) بعد از نبی مکرم اسلام، چراغ راهی برای تمام انسان هاست و آن بانو با بصیرتی که داشت، خطر و انحراف را تشخیص داد و در برابر انحراف در جامعه اسلامی سکوت نکرد.

- ایسنا/گیلان امام جمعه بندرانزلی گفت: مجاهدت فاطمه زهرا(س) بعد از نبی مکرم اسلام، چراغ راهی برای تمام انسان هاست و آن بانو با بصیرتی که داشت، خطر و انحراف را تشخیص داد و در برابر انحراف در جامعه اسلامی سکوت نکرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالجواد شمس الدین امروز یکشنبه، 26 آذرماه در اجتماع فاطمیون شهرستان بندرانزلی که در جوار گلزار شهدای بندرانزلی برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت جانسوز حضرت فاطمه زهرا(س)، اظهار کرد: شکل گیری و ایجاد جامعه و حکومت اسلامی با مجاهدت های فراوان نبی مکرم اسلام(ص) بود که در حجه الوداع با معرفی امیرالمومنین(ع) به عنوان وصی و جانشین پیامبر، خداوند متعال هم نعمت را بر مسلمانان کامل کرد.

وی با بیان اینکه با اعلام جانشینی امیرالمومنین(ع) امید دشمنان به ایجاد انحراف بعد از پیامبر اکرم به یاس مبدل شد، افزود: متاسفانه بعد از رحلت پیغمبر اکرم جریان نفاق در جامعه اسلامی راه باز کرد و منشا انحراف در جامعه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجاهدت فاطمه زهرا(س) چراغ راهی برای تمام انسان هاست

مجاهدت فاطمه زهرا(س) چراغ راهی برای تمام انسان هاست