مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 15:202023-11-24ورزشي

تبریک رییس جمهور برای قهرمانی تیم ملی وزنه برداری در مسابقات جوانان جهان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید ابراهیم رییسی در پیامی ضمن تبریک قهرمانی تیم ملی وزنه برداری کشورمان در مسابقات جوانان جهان 2023 در مکزیک، - ابراهیم رییسی در پیامی قهرمانی تیم ملی وزنه برداری کشورمان در مسابقات جوانان جهان 2023 در مکزیک را تبریک گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید ابراهیم رییسی در پیامی ضمن تبریک قهرمانی تیم ملی وزنه برداری کشورمان در مسابقات جوانان جهان 2023 در مکزیک، از همه مربیان و دست اندرکاران این رشته ورزشی و به ویژه پولادمردان غیرتمند و باصلابت که با کسب مدال های رنگارنگ ارزشمند، اقتدار و توانمندی ایران قهرمان پرور را در برابر دیدگان جهانیان به نمایش گذاشتند و مایه فخر و مباهات ملت ایران شدند، سپاسگزاری کرد.

متن پیام رییس جمهور به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم با کمال مسرت، قهرمانی امیدآفرین تیم ملی وزنه برداری کشورمان در مسابقات جوانان جهان 2023 در مکزیک و به اهتزاز درآمدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را به آحاد ملت ایران و جامعه ورزشی کشور تبریک و تهنیت می گویم.

از همه مربیان و دست اندرکاران این رشته ورزشی و به ویژه پولادمردان غیرتمند و باصلابت که با کسب مدال های رنگارنگ ارزشمند، اقتدار و توانمندی ایران قهرمان پرور را در برابر دیدگان جهانیان به نما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریک رییس جمهور برای قهرمانی تیم ملی وزنه برداری در مسابقات جوانان جهان

تبریک رییس جمهور برای قهرمانی تیم ملی وزنه برداری در مسابقات جوانان جهان