مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 12:102023-12-09اقتصادي

همراهی و همدلی کارگر و کارفرما منجر به رونق و بهره وری در تولید می شود


مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان با اشاره به رعایت قوانین و مقررات واحدهای اقتصادی، گفت: همراهی و همدلی کارگر و کارفرما زمینه ساز رشد و رونق تولید و بهره وری می شود.

- ایسنا/لرستان مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان با اشاره به رعایت قوانین و مقررات واحدهای اقتصادی، گفت: همراهی و همدلی کارگر و کارفرما زمینه ساز رشد و رونق تولید و بهره وری می شود.

سید فرهاد ناصری نیا 18 آذرماه در جلسه هم اندیشی شوراهای اسلامی کار استان با بیان اینکه هدف از برگزاری این جلسات کمک به واحدهای اقتصادی است، اظهار کرد: افزایش بهره وری و رضایت ارباب رجوع و در واقع ارائه خدمات بهینه به مردم و جامعه هدف که همان کارگر و کارفرماست رویکرد اصلی نشست های اعضا و نمایندگان کارگران است و تلاش کنیم از جلساتی که خروجی آن منتج به کمک به کار تولید نباشد خودداری کنیم.

وی افزود: مهم ترین فلسفه این نوع جلسات و نشست ها که نمایندگان کارگران و کارفرمایان حضور دارند و در واحد اقتصادی نیز برگزار می شوند، اولاً هم اندیشی، پیگیری و آشنایی نزدیک به امورات جامعه کار و تلاش و در ثانی رفع برخی از مسائل واحد اقتصادی است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: در برخی از واحدهای اقتصادی به دلایلی کارفرما از پرداخت حقوق و مزایا امتناع کرده، باعث می شود این چنین م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همراهی و همدلی کارگر و کارفرما منجر به رونق و بهره وری در تولید می شود

همراهی و همدلی کارگر و کارفرما منجر به رونق و بهره وری در تولید می شود