مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 16:562023-12-10سياسي

نیروی دریایی ارتش پای کار نهال کاری در هرمزگان آمد +عکس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی دوستی استاندار هرمزگان امروز در حاشیه سفر به شهرستان جاسک در آیین امضای تفاهم نامه کاشت نهال که در قالب طرح پویش مروارید به امضای مهدی دوستی استاندار هرمزگان، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده  نیروی دریایی ارتش و عباسعلی نوبخت معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور به امضا رسید، حضور یافت.

  مهدی دوستی در حاشیه این آیین با حضور در جمع خبرنگاران اظهارداشت: تا پیش از دولت سیزدهم  ظرفیت کاشت نهال استان هرمزگان کمتر از 100 هزار نهال بود اما بعد از اهتمام ویژه دولت بر نهال کاری رشد قابل توجهی در ظرفیت تولید و کاشت نهال محقق شد.

وی افزود: اگر می خواستیم ظرفیت نهال کاری در استان را 100 درصد افزایش دهیم نهایتا به ظرفیت 200 هزار نهال می رسیدیم اما با استفاده از پتانسیل های مردمی و درگیرکردن جوامع محلی توان تولید و کاشت 100 هزار نهال 20 برابر شد و در سال 1401 به 2 میلیون نهال رسید.

دوستی با بیان اینکه امسال ظرفیت تولید و کاشت 6.

5 میلیون نهال در استان ایجاد شده، گفت: اگر بدون کمک مردم می خواستیم این برنامه را تحقق بخشیم به 4 سال زمان و میلیاردها تومان اعتبار نیاز داشتیم اما با سپردن کار به مردم رشد چند ده برابری میسر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی دریایی ارتش پای کار نهال کاری در هرمزگان آمد +عکس

نیروی دریایی ارتش پای کار نهال کاری در هرمزگان آمد +عکس