مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 00:002023-11-24سياسي

یک شرح حال مستند از قربانیان جراحی های زیبایی


«مرگ برای همسایه نیست!«؛ مفهوم این مثل را آن هایی درک می کنند که پیه جراحی های ناموفق زیبایی به تنشان خورده و حالا که دیگر کار از کار گذشته و تن به عوارضی غیرقابل بازگشت داده اند، - گروه زندگی- در این گزارش از واقعیتی صحبت می کنیم که اگر قربانیان جراحی های زیبایی کمی پیشتر، آن را باور کرده بودند، شاید هیچ گاه جسم و روحشان را زیر تیغ جراحی نمی انداختند و سلامتی خود را فدای زیبایی های عجیب و غریب دنیای مد نمی کردند.

روایت این قربانیان، به همان اندازه که تلخ و ناگوار است، به همان اندازه نیز می تواند ذهن بسیاری از علاقه مندان و همچنین خانواده ها را نسبت به جراحی زیبایی روشن کند؛ هرچندکه شاید ما آدم ها خیلی اهل درس گرفتن از تجربیات دیگران نباشیم! اما با تمام این احوال در این گزارش و پیرو گزارش قبلی خود بکش و خوشگلم کن! پای صحبت چند تن از قربانیان جراحی های زیبایی نشسته ایم تا در یک تجربه نگاری مستند، از آنچه بر این افراد گذشته برایتان بگوییم و کلاهتان را قاضی کنید که آیا زیبایی، ارزش چنین بهایی را دارد یا نه؟ البته باتوجه به درخواست این افراد، از بردن نام خانوادگی و تصاویر واقعی آن ها معذوریم.

  سوراخ های نامتقارن، مشکلی شایع در جراحی بینی شناخته می شود! ترجیح می دهم بمیرم تا با این بینی زندگی کنم!  مهسا یکی از قربانیان جراحی زی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک شرح حال مستند از قربانیان جراحی های زیبایی

یک شرح حال مستند از قربانیان جراحی های زیبایی