مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 11:552023-12-05سياسي

پیکر شهیدان تقی زاده و عطایی در تهران تشییع شد


پیکر سردار پناه تقی زاده و سردار محمد عطایی شورجه که چند روز پیش در سوریه به دست رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند، امروز در تهران تشییع شد.

- مراسم تشییع سردار عطایی امروز سه شنبه 14 آذرماه، در مسجد جامع پیامبر اعظم شهید محلاتی تهران و تشییع سردار تقی زاده از میدان شهدای باغ فیض واقع در میدان 22 بهمن تهران انجام شد.

  لازم به ذکر است پیکر شهید عطایی شورچه ساعت 9:30 دقیقه صبح روز چهارشنبه 15 آذر، از میدان امام(ره) کرمانشاه تشییع شده و در گلزار شهدای کنگاور همان استان به خاک سپرده می شود.

  2 روز پیش نیز روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای شهادت این 2 مستشار نظامی اطلاعیه ای صادر کرد که در متن آن آمده:  بسم رب الشهدا و الصدیقین در شرایطی که جهانیان شاهد تداوم جنایات گسترده و وحشیانه رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی تحت حمایت آشکار امریکا و برخی دولت های اروپایی علیه غزه و شهادت مظلومانه هزاران تن از مردم فلسطین به ویژه زنان و کودکان در این جنگ نابرابر و ناجوانمردانه هستند، پاسداران رشید و سرافراز اسلام محمدعلی عطایی شورچه و پناه تقی زاده حین انجام ماموریت مستشاری در جبهه مقاومت اسلامی سوریه، توسط دژخیمان غاصب صهیونیستی به شهادت رسیدند و نشان دادند خط سرخ شهادت همچنان زنده و رهپویان سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر شهیدان تقی زاده و عطایی در تهران تشییع شد

پیکر شهیدان تقی زاده و عطایی در تهران تشییع شد