مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 14:402023-12-03اقتصادي

بهسازی و نوسازی 1654 واحد مسکونی در بافت های فرسوده لرستان


مدیرکل راه و شهرسازی لرستان با بیان اینکه 2051 هکتار بافت فرسوده در استان وجود دارد، گفت: ظرف چهار سال موظف به بهسازی و نوسازی 1654 واحد مسکونی در بافت های فرسوده لرستان هستیم.

- ایسنا/لرستان مدیرکل راه و شهرسازی لرستان با بیان اینکه 2051 هکتار بافت فرسوده در استان وجود دارد، گفت: ظرف چهار سال موظف به بهسازی و نوسازی 1654 واحد مسکونی در بافت های فرسوده لرستان هستیم.

بهزاد شاکرمی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت ساخت مسکن در بافت فرسوده لرستان، اظهار کرد: وزارت راه و شهرسازی در راستای اجرای قانون نهضت ملی مسکن موظف به بازسازی و بهسازی بافت های فرسوده است.

وی با بیان اینکه برای این موضوع 2051 هکتار بافت فرسوده در استان داریم که مکلفیم 1654 واحد را ظرف 4 سال در این بافت ها بهسازی و نوسازی کنیم، اضافه کرد: برای انجام این کار سه مشوق در نظر گرفته شده که یکی از آنها در حوزه خدمات همچون تخفیف پروانه ساختمان و تخفیف خدمات نظام مهندسی است.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: یک سری دیگر از تخفیفات مشوق های شهرسازی مثل افزایش تراکم ساختمان و بسته های تشویقی مالی هستند.

شاکرمی اظهار کرد: جدیدترین تسهیلاتی که به بافت فرسوده تعلق می گیرد در حوزه نهضت ملی 550 میلیون تومان تسهیلات با این شرایط که 185 میلیون تومان آن با سود صفر درصد است یعنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهسازی و نوسازی 1654 واحد مسکونی در بافت های فرسوده لرستان

بهسازی و نوسازی 1654 واحد مسکونی در بافت های فرسوده لرستان