مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 22:252023-11-27بين الملل

56 هزار خانواده در غزه بدون سر پناه هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «می الکیله» وزیر بهداشت فلسطین خواستار توقف فوری و کامل تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه شد و گفت که باید کمک های انسانی و کادر پزشکی وارد غزه شود.

- وزیر بهداشت فلسطین خبر داد که به خاطر تخریب منازل غزه در جریان حملات رژیم صهیونیستی، 56 هزار خانواده بدون سر پناه هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، می الکیله وزیر بهداشت فلسطین خواستار توقف فوری و کامل تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه شد و گفت که باید کمک های انسانی و کادر پزشکی وارد غزه شود.

کاظم ابوخلف سخنگوی آژانس امداد و کاریابی سازمان ملل متحد برای پناهندگان آنروا امروز دوشنبه خبر داد که مسئولان اسراییلی تا کنون اجازه نداده اند سوخت وارد شمال نوار غزه شود.

ابوخلف با اشاره به اینکه دوره آتش بس برای گردآوری اطلاعات و تعیین میزان نیازمندی های نوار غزه به ویژه شمال آن کافی نیست، گفت: تا کنون نتوانسته ایم درباره شمال اطلاعاتی جمع کنیم.

البته اولویت، ارائه کمک های انسانی از جمله آب، غذا و دارو به شهروندانی است که از هفت اکتبر از آن محروم بوده اند .

الکیله هم ضمن درخواست برای ورود آمبولانس و سوخت به نوار غزه تا از شدت وخامت وضعیت بیمارستان های آن کاسته شود، گفت: به خاطر اتمام سوخت و تجهیزات پزشکی، 25 بیمارستان در نوار غزه، از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

56 هزار خانواده در غزه بدون سر پناه هستند

56 هزار خانواده در غزه بدون سر پناه هستند